معرفی اداره تغذیه :

یکی از ادارات تابعه مدیریت دانشجویی می‌باشد که هدف آن تأمین غذای دانشجویان و نظارت علمی بر کیفیت و کمیت آن می‌باشد. این اداره عهده دار تهیه، طبخ و توزیع غذای دانشجویان برای وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بهداشتی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی دانشجویان می‌باشد.

این اداره فعالیت خود را از سال 65 همزمان با تأسیس دانشکده پزشکی وپرستاری وپیراپزشکی با پذیرش وخدمات دهی به 98دانشجو شروع نمود وهم اکنون این اداره با برخورداری از مکانهای مناسب وتجهیزات نوین و نیروی انسانی با تجربه وکارآمد آماده خدمات به دانشجویان عزیز می باشد .

وظایف اداره تغذیه :   

-نظارت بر تهیه طبخ و توزیع غذا در محل سلف سرویس و خوابگاههای دانشجویی

- نظارت بر امر بهداشت محیط های طبخ و توزیع و بهداشت فردی و تهیه کارت بهداشت پرسنل

- نظارت بر بهداشت غذا و مواد غذایی و کنترل تاریخ تولید و انقضاء و پروانه ساخت و ...

- انجام تمهیدات لازم جهت نظر سنجی  از دانشجویان

- برنامه ریزی و تهیه برنامه غذایی بر اساس نظرسنجی انجام شده از دانشجویان

- توزیع برخی اقلام غذایی مثل قند شکر و روغن بین دانشجویان بصورت دوره ای

- انجام اقدامات لازم جهت عقد قرارداد تغذیه دانشجویان شامل:

 

      •          تهیه جداول آنالیز و گرمبندی غذاها و قیمت کارشناسی هر غذا

      •          محاسبه قیمت کارشناسی و حجم کل قرارداد سالانه

      •          پی گیری انجام مناقصه و عقد قرارداد

  •            ارائه خدمات اتوماسیون تغذیه
  •        تنظیم صورت وضعیت ما هیانه
  •           پی گیری خرید قطعات و انجام تعمیرات و رفع نقایص تجهیزات سلف سرویس و آشپزخانه

کارمندان اداره تغذیه

رئیس اداره تغذیه

 

نام و نام خانوادگی : رضا سهرابی

تحصیلات : لیسانس علوم تعذیه

نوع استخدام : رسمی

 

مسئول اتوماسیون تغذیه

نام و نام خانوادگی : سیروس جاودان


تحصیلات : فوق لیسانس

نوع استخدام : رسمی

کارشناس تغذیه : سعیده کاظمی خورگو

تحصیلات : لیسانس تغذیه

نوع استخدام: پیمانی

کارشناس بهداشت : المیرا زاوش

تحصیلات : لیسانس بهداشت

نوع استخدام : طرحی

کارشناس بهداشت:زینب علیزاده

تحصیلات  فوق:لیسانس

نوع استخدام  :قرار دادی

انبار دار: حمید ابکار

تحصیلات : دیپلم

نوع استخدام :قرار دادی

خدمات : محمود پرمین

نوع استخدام : قرار دادی

1- صدور و تمدید تاریخ اعتبار کارت تغذیه

  هر دانشجو در آغاز پذیرش در دانشگاه با ارائه معرفی نامه از اداره رفاه و فیش واریزی به مبلغ   60000 ریال به حساب 4001138903042223با 45085162125301008000000000700 شناسه  بانک ملی بنام درآمد معاونت دانشجوئی و فرهنگی یا با در دست داشتن کارت بانکی عضو شتاب و کشیدن کارت از طریق کارتخوان در اداره تغذیه، کارت تغذیه دریافت می دارد و در آغاز هر ترم با ارائه تائیدیه انتخاب واحد نسبت به تمدید تاریخ اعتبار آن اقدام می نماید.

 

2 - نحوه شارژ کارت تغذیه (واریز وجه به حساب کارت)

دانشجویان پس از دریافت کارت تغذیه هوشمند در صورت تمایل به استفاده از غذای سلف سرویس باید کارت تغذیه خود را شارژ نمایند بدین منظور از طریق وب و با مراجعه به سایت معاونت دانشجویی (https://stcv.hums.ac.ir) و لینک  سامانه اتوماسیون اقدام نمایند

 

 
     

3- نحوه رزرو غذا

الف : کارت خود را در فاصله چند سانتی متری دستگاه رزرو نگهدارید . دستگاه پس از شناسایی شما با صدای خاصی علامت داده و جدول مخصوص رزرو هفتگی روی صفحه دیجیتال نمایان می گردد و چراغ مربوط به یک هفته بعد روشن می شود

 

ب: در جدول فوق الذکر وعده های غذایی که امکان رزرو دارند به صورت عدد (0) صفر چشمک زن مشخص است با فشار دادن دگمه ایام هفته (به عنوان مثال وعده ناهار روز یکشنبه ) عدد صفر به عدد دیگری تبدیل می شود و این وعده برای شما رزرو شده و مبلغ آن از اعتبار موجود کارت شما کسر می گردد. برای کنسل کردن غذای رزرو شده مجددا" دکمه مربوطه را فشار دهید تا عدد صفر ظاهر شود.

 

نکته : دانشجویان بر اساس تنظیمات کارت تغذیه و کدهایی که اداره تغذیه برای آنها فعال نموده می توانند غذا رزرو نمایند.

 

ج: پس از انتخاب  روزهای مورد نظرتان و اطمینان از صحت آن ، حتماً دگمه تایید را فشار دهید تا رزرو غذای شما ثبت گردد.

 

رزرو اینترنتی غذا

در صورتی که رزرو غذا اینترنتی انجام می دهید، پس از ورود به سامانه اتوماسیون تغذیه:

 

-  نام کاربری خود را که همان شماره دانشجویی شما می باشد به طور کامل وارد نمائید

-  کلمه عبور بطور پیش فرض کد ملی می باشد که توسط شما قابل تغییر است

-  پس از ورود جدول رزرو غذا را تکمیل نمائید (سلف، هفته، وعده و نوع غذای مورد نظر را تعیین نمائید

-  روی گزینه تائید کلیک نمائید

 

نکته1 :

توجه داشته باشید رزرو غذا برای هفته بعد از روز شنبه تا چهار شنبه (حداکثر تا ساعات 50: 23روز چهارشنبه ) یک هفته قبل  میسر می باشد و هر گونه تغییر در رزرو هفته بعد نیز تا سا عت 50: 23 روز چهارشنبه امکان پذیر است و در صورت عدم اقدام به رزرو غذا در این روزها، امکان رزرو غذا در روز پنجشنبه و پس از آن وجود نخواهد داشت.

 

نکته 2:

دانشجویانی که به هر دلیل قادر به رزرو غذا در هفته قبل نگردند می توانند در روز شنبه هفته جاری از 48 ساعت به بعد همان هفته برای رزرو اقدام نمایند یا  هر روز از طریق سامانه غذای  روزانه رزرو نمایند که قیمت آن سه برار قیمت ژتون هفتگی می باشد

 

4- نحوه تحویل غذا

دانشجویان عزیز می توانند وعده های غذایی را که رزرو کرده اند در روز مربوط و در محل و زمان مقرر با استفاده از دستگاه تحویل غذا ، دریافت نمایند . پس حتما" کارت هوشمند خود را به همراه داشته باشند.

توجه داشته باشید وعده غذایی رزرو شده برای هر سلف فقط در همان محل قابل تحویل است .

 مگر اینکه قبل از ساعت 10:15 همان روز به سامانه اتوماسیون تغذیه مراجعه و جابجایی محل دریافت غذا ،صورت گرفته باشد.  

 

نکته1 :

دانشجویانی که غذا رزرو نموده و به هر دلیل آن را دریافت ننمایند معادل سه برابر قیمت غذای دانشجوئی جریمه خواهند شد.

 

 نکته2 :

 دانشجویانی که در هنگام دریافت غذا کارت غذا به همراه نداشته باشند معادل قیمت غذای دانشجوئی جریمه خواهند شد.

 

مکان و زمان توزیع غذا

       مکان توزیع غذا

                            زمان توزیع

توضیحات

                                ناهار

صبحانه و شام

سلف سرویس پردیس

14- 11:30

20- 18

با توجه به پراکندگی اماکن توزیع غذا و ترافیک در سطح شهر احتمال توزیع غذا با تاخیر وجود دارد

خوابگاه کوثر و نرگس

14- 11:45

20- 18

خوابگاه شهیدمطهری

14- 11:45

20- 18

خوابگاه ریحانه

14 - 12

20- 18

بقیه مکان های توزیع

بر اساس هماهنگی توزیع می شود

 

 

چگونگی تهیه و تنظیم برنامه غذایی

از آنجا که اکثریت دانشجویان استفاده کننده از غذای سلف سرویس ساکن خوابگاه بوده که عمده غذای مصرفی آنان ، غذای ارائه شده در سلف سرویس است لذا به منظور لحاظ نمودن نقطه نظرات آنان در طراحی برنامه غذایی ، هر ساله نظر سنجی با همکاری شورای صنفی صورت می گیرد و بر اساس آراء استحصال شده برای هر غذا ، آن غذا به صورت ثابت یا گردشی در برنامه غذایی ارائه خواهد گردید

ورود به سامانه اتوماسیون تغذیه